Zoeken

polygon polygon polygon
Winkelen 2 Winkelen 2

Veelgestelde vragen

polygon polygon

Vragen en antwoorden over de klantenkaart

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Zit uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op.

Mijn Brielle Spaart pas is kapot, wat moet ik doen?

Als uw Brielle Spaart pas niet meer werkt of gebroken is, moet u uw pas opsturen ter vervanging. Gebruik hiervoor het formulier ‘Melding van vermissing of beschadiging van Brielle Spaart pas’.  U kunt dit formulier hier downloaden. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en plak uw pas op het formulier. Stuur dit op naar Stichting Brielle Spaart (het adres staat op het formulier).

Koop nog geen nieuwe pas. Indien van toepassing, worden de punten van uw kapotte pas overgeschreven naar uw nieuwe pas. Wij streven ernaar om binnen drie weken uw pas te vervangen. U krijgt uw nieuwe pas thuis bezorgd.

Mijn Brielle Spaart pas is gestolen. Ik ben mijn Brielle Spaart pas kwijt. Wat nu?

Als uw Brielle Spaart pas gestolen of zoek is, geef dit dan z.s.m. door. Dit kan per mail (info@brielsebelangenvereniging.nl) of per post met het formulier ‘Melding van vermissing of beschadiging van Brielle Spaart pas’. Dit formulier kunt u hier downloaden.

Na melding wordt uw pas geblokkeerd. Koop geen nieuwe pas.

Het saldo van uw verloren of gestolen pas wordt indien van toepassing, overgeschreven naar uw nieuwe pas. Deze ontvangt u op het door u opgegeven adres. Wij streven er naar uw pas binnen drie weken te vervangen.

Het saldo van mijn pas klopt niet. Hoe kan dat?

Als u het saldo van uw pas via internet bekijkt, kan dit afwijken van het aantal punten dat daadwerkelijk op uw pas staat. De oorzaak kan zijn dat nog niet alle punten in het systeem zijn bijgeschreven. In elke winkel kunt u vragen naar het saldo van uw pas. Dan krijgt u altijd het actuele saldo.

Kan ik twee passen op mijn naam zetten?

Het is geen enkel probleem om twee of meer passen op naam te hebben. Elke pas wordt afzonderlijk geregistreerd en op elke pas kan worden gespaard. Bij het verzilveren van punten, kunnen dan ook meerdere passen worden aangeboden.

Ik ben verhuisd, aan wie geef ik dit door?

Uw gewijzigde adresgegevens, maar ook een ander mailadres, geeft u door via info@beleefbrielle.nl of per post (zie hieronder voor het adres).

Hebt u een andere vraag, stuur een mail naar info@beleefbrielle.nl of per post naar:

Brielse Belangenvereniging
T.a.v. Klantenkaart Brielle Spaart
Rozemarijnstraat 11,
3231 AL Brielle